Tuesday, 10 June 2014

Skincare Set B



1 - ESP

  • Menjadikan kulit muka halus, gebu, dan berseri.
  • Membantu menghilangkan jeragat dan parut.
  • Menganjalkan kulit.
  • Mengurangkan kedutan.
  • Mengandungi isoflevene sebagai antioksidan untuk kecantikan kulit.

2 - Vita-E Complex

  • Menjadikan struktur kulit lebih halus, gebu dan cerah serta menaikkan seri wajah.
  • Membantu mengatasi masalah kulit sensitif, jeragat parut dan dan jerawat pada wajah dan badan.
  • Mengandungi antioksidan yang tinggi dan bertindak untuk awet muda.

Berminat nak cuba Set Skincare B ini? PM saya untuk maklumat lanjut ok? ;)

Monday, 9 June 2014

Skincare Set A



1 - Sustained Release Vita-C


  • Mencantikkan kulit, menjadikan kulit yang cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukkan pigmentasi punca utama jeragat.
  • Membentuk kolagen yang menjadikan kulit lebih anjal, tegang, tidak berkedut dan paling utama tidak kendur dan melayut. Jadi kulit tambah awet muda

2 - B-Complex 
  • Mengelakkan penuaan.
  • Kekurangan mana2 jenis vitamin B boleh menyebabkan kekeringan kulit, dermatitis, kedutan, jerawat, ruam, keguguran rambut dan masalah kuku.

3 - Vita-E Complex
  • Menjadikan struktur kulit lebih halus, gebu dan cerah serta menaikkan seri wajah.
  • Membantu mengatasi masalah kulit sensitif, jeragat parut dan dan jerawat pada wajah dan badan.
  • Mengandungi antioksidan yang tinggi dan bertindak untuk awet muda.
  • Sesuai untuk ibu-ibu yang mengalami masalah nipple melecet.

**Nak kulit cantik? Hanya RM295.25 untuk set skincare ini. PM ya!**

Hanya dengan 3 jenis vitamin dan akan mendapat kecantikan dari luar dan dalam. Bukan sahaja masalah kulit akan selesai dan wajah tampak halus, cerah berseri dan awet muda, tetapi kesihatan dalam juga akan meningkat. Kenapa? Vitamin C tingkatkan sistem pertahanan badan melawan penyakit, meneutralkan toksin dalam darah punca penyakit. Vitamin E bakar lemak dan kolesterol dan melawan sel kanser.

Tuesday, 3 June 2014

Vitamin E Bukan Sekadar Untuk Kecantikan Kulit

Selalu kita dengar vitamin E ni untuk kulit je. Nak cantikkan kulit, nak baiki struktur kulit, itu ini bab kulit je kita dengar kan? 

Tapi sebenarnya bukan itu sahaja. Banyak lagi kelebihan vitamin E selain daripada kebaikan kulit. Antaranya :
  1. Melancarkan peredaran darah dan membaikpulih tisu
  2. Mengurangkan simptom pre-menstrual syndrom (PMS)
  3. Melindungi paru-paru daripada pencemaran udara
  4. Mengurangkan tekanan darah
  5. Membantu mencegah penyakit katarak
  6. Mengekalkan kesihatan saraf dan otot
  7. Menguatkan dinding kapilari
  8. Menjadikan rambut lebih sihat
  9. Membantu mencegah anemia
  10. Membantu mencegah retrolental fibroplasia (sejenis penyakit mata yang boleh menjangkiti bayi pramatang)
  11. Mengurangkan risiko Alzheimer
  12. Membakar kolesterol dan mengekalkan paras kolesterol untuk memelihara kesihatan jantung
  13. Membantu mencegah kanser dan mengelakkan sel-sel pembiakan kanser
Jadi, banyak kelebihan vitamin E yang tubuh badan kita boleh manfaatkan jika diambil secara konsisten. Hanya RM149.00 untuk bekalan anda selama 2 bulan. Nak beli? Hubungi saya ya!

PROMOSI JUN 2014

Wow! Bulan ni Shaklee punya promosi "Beli 6 Percuma 1" ialah Vite-E Complex™. Macam bulan untuk kecantikan kulit pulak ;) Dengan RM894 sahaja anda boleh dapat bekalan vitamin E untuk 14 bulan. Setahun tak payah beli stok hehehe... Kalau rasa banyak sangat, boleh je share dengan kawan-kawan untuk dapat harga promosi ni ;)



Oh, sebelum terlupa. Anda juga berpeluang untuk menyertai Shaklee secara percuma dengan pembelian set promosi bulan ini! Hubungi saja saya untuk maklumat lanjut ok..?


Thursday, 1 May 2014

PROMO Bulan Ini

Bulan ini adalah bulan Meal Shakes. Yess... The delicious Shaklee Meal Shakes.. Macam biasa, promosinya ialah beli 6 percuma 1. Jadi dengan RM682.50, anda dapat 7 balang Meal Shakes! Jimat RM113.75! Banyak tu kan? Jom beli sekarang!

Nak jimat lagi? Jom sertai kami. Harga ahli jauh lebih murah!
PM saya laju-laju!

Tuesday, 29 April 2014

Fungsi Vita-Lea®

Majoriti pasti sudah tahu bahawa Vita-Lea® merupakan multivitamins & multiminerals yang dihasilkan oleh Shaklee. Tapi jom kita tengok secara terperinci apa fungsi-fungsi yang mampu diberikan oleh Vita-Lea®...
  1. Melengkapkan fungsi nutrisi yang tidak diperlukan oleh badan tetapi tidak dapat dipenuhi melalui pemakanan seharian
  2. Meningkatkan kesihatan secara menyeluruh
  3. Menyokong jangka hayat hati, usus, dan mata
  4. Meningkatkan kekuatan tulang dan sistem imunisasi badan
  5. Memberikan perlindungan untuk menentang kerosakan yang dibawa oleh radikal bebas
  6. Melindungi kesihatan jantung, otot, dan fungsi saraf
  7. Meningkatkan kesihatan paru-paru, kolon, dan prostat
  8. Menyokong pembinaan tulang yang kuat serta kesihatan tulang
  9. Membekalkan makanan kepada sel badan untuk tubuh yang lebih sihat dan bertenaga
  10. Mengekalkan tekanan darah dan rentak jantung yang normal
  11. Mencegah penyakit beguk (tiroid)
  12. Meningkatkan penghasilan sel darah merah untuk mengelakkan atau merawat anemia (penitng buat ibu-ibu yang hamil, dalam pantang, serta menyusukan anak!)
  13. Membantu memulihkan selera makan dan melancarkan proses pencernaan
  14. Membantu meningkatkan kecerdasan minda
  15. Membantu menyeimbangkan hormon dan bahan kimia dalam badan
  16. Membantu penyerapan zat daripada makanan
Vita-Lea® 120 biji = RM88.75 sahaja.

Mahu harga ahli? Jom sertai Shaklee! Hanya RM65 untuk keahlian seumur hidup! PM saya segera ;)


Wednesday, 23 April 2014

100% COTTON FROM HANAN AMANI

NEW ARRIVAL 100% COTTON
Fully Imported Fabrics
45" by 4 metres
Latest Shing Look
Very Rare & Exclusive
Premium Quality Fabric

* Warna di dalam gambar mungkin sedikit berbeza dengan warna kain sebenar atas faktor kamera, pencahayaan, juga skrin komputer / laptop / handphone anda. *

Kain berkualiti premium seperti ini biasanya dijual di pasaran dengan lingkungan harga RM120 - RM150 sepasang. Tapi kami jual dengan harga RM90 sahaja sepasang!
** Boleh diskaun lagi kalau beli lebih 3 pasang! **

Penghantaran seluruh Malaysia. COD juga boleh di kawasan :
Wisma Perindustrian
Likas Square
Taman Likas Jaya

Jemput cuci mata!